Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-15, 22:49   #1

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15252
Standard

Gs75 nu kör vi jackpot !!! 96krs

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...a-d8a06a3ef9fd

Tycker många av dem stora favoriterna är svaga , så kommer nog gardera bägge dem stora! Hoppas det kan hända något kul!!
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-16, 07:40   #2

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15252
Standard

Lite tankar och idéer för min andel som ni gärna får köpa idag

Draget i första tycker jag är 10 CHINTANA BANANAS som trivs i Boden o kan spurta bra !!
Sedan har vi favoriten i andra 1 NEHEMIAH som är nog en bra spik som leder runt om. Men minuset kan va distansen lr va tror ni där ute?

Miljondraget är i fjärde avdelningen om ni inte tror på storfavoriten . 1 FLARE PROFILE som kommer från Solvalla och göra första starten uppe i norr , alltid något som man ska tänka på . Kan bli nytändning lr fiasko

Min klara spikar är just nu är 8 MAGNIFIK BRODDE i sjätte ! Vinner från dödens ! Sedan i sista 9 BOTTNAS EASY CASH som bara är starkast över upploppet!

Senast redigerad av zimonzzon85 den 2020-02-16 klockan 08:31.
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td